ტრენინგი-მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო გარემოს მახასიათებლები
2017 წლის 14-15 ოქტომბერს გავიარე " ტრენინგი-მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო გარემოს მახასიათებლები"
2017 წლის
14-15 ოქტომბერს გავიარე
" ტრენინგი-მოსწავლეზე
ორიენტირებული სასწავლო
გარემოს მახასიათებლები"
ჩამტარებელი ორგანიზაცია: “მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი”
ტრენერი- ნინო ჩიხლაძე
ტრენინგის ხანგრძივობა:
2 დღე.
მიზნები და ამოცანები:
ტრენინგის მიზანი იყო პედაგოგთა პროფესიული განვითარების ხელშეწყობა, მოსწავლეზე ორიენტირებულისასწავლო გარემოს მახასიათებლების იდენტიფიცირება, თანასწორუფლებიანობის პრინციპის დაცვის საჭიროება.
ტრენერი- ნინო
ჩიხლაძე
ტრენერმა ქალბატონმა ნინო ჩიხლაძემ გააკეთა პროგრამის პრეზენტაცია. შევიმუშავეთ ტრენინგის წესები, ასევედღის წესრიგი და შევუდექით მუშაობას.
გავეცანით მოსწავლეთა ინდივიდუალურ თავისებურებებს, შევიმუშავეთ დიფერენცირებული მიდგომის მეთოდ-ხერხები. ჯგუფებში მოვახდინეთ წინასატრენინგო დავალების შეჯამება. მონაწილის სამუშაო მასალაში შევავსეთცხრილი, სადაც მოცემული იყო ერთი კონკრეტული მოსწავლის დახასიათება. ჩავატარეთ საჭიროებების კვლევა დააღვწერეთ,თუ როგორ განვახორციელებდით მოსწავლის საჭიროების კვლევას (დაკვირვება,ინტერვიუ და ა.შ) გაიმართა დისკუსია.
2017 წლის
14-15 ოქტომბერს გავიარე
" ტრენინგი-მოსწავლეზე
ორიენტირებული სასწავლო
გარემოს მახასიათებლები"
ჩამტარებელი ორგანიზაცია: “მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი”
ტრენერი- ნინო ჩიხლაძე
ტრენინგის ხანგრძივობა:
2 დღე.
მიზნები და ამოცანები:
ტრენინგის მიზანი იყო პედაგოგთა პროფესიული განვითარების ხელშეწყობა, მოსწავლეზე ორიენტირებულისასწავლო გარემოს მახასიათებლების იდენტიფიცირება, თანასწორუფლებიანობის პრინციპის დაცვის საჭიროება.
ტრენერი- ნინო
ჩიხლაძე
ტრენერმა ქალბატონმა ნინო ჩიხლაძემ გააკეთა პროგრამის პრეზენტაცია. შევიმუშავეთ ტრენინგის წესები, ასევედღის წესრიგი და შევუდექით მუშაობას.
გავეცანით მოსწავლეთა ინდივიდუალურ თავისებურებებს, შევიმუშავეთ დიფერენცირებული მიდგომის მეთოდ-ხერხები. ჯგუფებში მოვახდინეთ წინასატრენინგო დავალების შეჯამება. მონაწილის სამუშაო მასალაში შევავსეთცხრილი, სადაც მოცემული იყო ერთი კონკრეტული მოსწავლის დახასიათება. ჩავატარეთ საჭიროებების კვლევა დააღვწერეთ,თუ როგორ განვახორციელებდით მოსწავლის საჭიროების კვლევას (დაკვირვება,ინტერვიუ და ა.შ) გაიმართა დისკუსია.
No comments:
Post a Comment